utorak, 12. svibnja 2020.

BILO KUDA (STARI)LABIN - SVUDA!

Kada se god vraćam s puta kući prožima me poseban osjećaj kada iz daljine nazirem konture drevnog Labina s njegovim kampanilom - priča mi ovih dana s osmijehom na licu jednog prijatelja koji je sam susreo na glavnom starogradskom trgu. Popularnom Crću ili Borgu, kako ga zvaše stari Albonesi.
Odvratih mu istim riječima te dodah da mi nešto nedostaje ako se nekoliko dana ne prošećem njegovim uskim ulicama. Te da mi je pogled na stari grad lijep s koje god ga strane promatram. Vidim. Štoviše, što je veća udaljenost od njega to mi je naš "Res publicum Albonesium" miliji i draži. Uz pitanje koje često postavljate sebi - kako izgleda cijeli naš grad bez svog dragulja smještenog na brežuljku iznad Kvarnerskog zaljeva na nadmorskoj visini od 326 metara?

Ove fotke nastale su u posljednje dvije-tri godine, a "škljocao" sam malim džepom Nikonom, iz raznih položaja i udaljenosti - od njegovih podnožja i ruba iznad Labina, ali i udaljenih Bartića i Skitača.

Bez nekog planiranog reda, pa su tako i posložene.

Bit će ih još!

Fotke Labina pod snijegom, na kraju ovog posta, nastale su večeras 6. travnja 2021.

Pogled na naš Labin s balkona moje kuće na Marcilnici, gdje je 29. travnja 2021. započela gradnja nove benzinske pumpe. Za nekoliko mjeseci tu će biti sasvim druga slika i ugođaj!



















































































1 komentar:

  1. Predivne fotografije.Imaju ti stari gradovi neku cudnu moc koja te uvijek iznova vuce da im se vratish.Ne moze se to objasniti, ono kad ti srce zatreperi , a tijelom prodje neka divna toplina .....Od ljubavi tvoje za taj grad ili to grad pozdravlja svoje namjernike i stanovnike.

    OdgovoriIzbriši